پرده هوشمند۱۴۰۲/۸/۱۷ ۹:۳۵:۴۵

پرده هوشمند

موتور پرده های برقی و هوشمند شرکت خانه های هوشمند، محصولی بی نظیر در جهت آسایش شما و اتوماسیون خانه هوشمندتان هست.

کلیه موتور پرده های هوشمند ما ساخت ایتالیا و چین و با گارانتی ۱۲ ماهه به شما ارائه خواهد شد. شما میتوانید هر شکل از پرده با هر نوع پارچه ای را به این موتور پرده ها متصل نمایید. همچنین با اتصال این سیستم به انواع سنسورهای هوشمند از قابلیت های بینظیر سناریو و اتوماسیون در خانه هوشمند استفاده نمایید.

انواع پرده های هوشمند:

پرده هوشمند بالا روکنار رو

چه مدل پارچه هایی قابلیت نصب بر روی پرده های برقی و هوشمند را دارا هستند؟۱۴۰۱/۴/۱۱ ۷:۲۶:۴۹

در سیستم های پرده هوشمند، شما میتوانید هر نوع پرده با هر جنس پارچه ای را به راحتی به سیستم هوشمند پرده ها نصب کنید. البته درباره پرده های بالارو باید این انتخاب را به کالیته های مربوط به پرده های بالارو محدود کنید.

در صورت گیر کردن پرده به یک شی خارجی چه اتفاقی خواهد افتاد؟۱۳۹۹/۱۱/۶ ۷:۱۳:۱۰

موتورهای برقی پرده مورد استفاده در سیستم های هوشمند سازی ساختمان شرکت خانه های هوشمند، در صورت گیر کردن پرده به یک جسم خارجی حرکت را به صورت خودکار متوقف می نمایند تا از پاره شدن پارچه پرده ها جلوگیری کنند.

آیا موتور پرده ها میتوانند به سیستم مرکزی خانه هوشمند متصل شوند؟۱۳۹۹/۱۱/۶ ۷:۱۳:۰۴

بله، موتور پرده های برقی می توانند به سیستم مرکزی خانه های هوشمند متصل شوند و با اتوماسیون نویسی، به همراه باقی اجزای ساختمان هوشمند به صورت هماهنگ عمل نمایند و کنترل شوند.

موتور های پرده برقی در چند نوع هستند؟۱۴۰۱/۴/۱۱ ۷:۱۹:۴۴

به صورت کلی پرده های برقی هوشمند در دو مدل کنار رو و بالا رو موجود می باشند که با توجه به نیاز و کاربری هر محیط انتخاب می گردند. البته موتور پرده ها به لحاظ برند بسیار متنوع هستندو که شرکت خانه های هوشمند ترجیح میدهد از موتور پرده هایی استفاده کند که کیقیت و مقاومت بالایی دارند.

برق موتور پرده هوشمند چگونه تامین میگردد؟۱۳۹۹/۱۱/۱۷ ۱۲:۰۱:۵۹

موتورهای الکتریکی پرده نیازمند برق ۱۲ ولت هستند، معمولا در ساختمان ها برق موتور پرده هوشمند به وسیله یک سیم کمکی از هالوژن ها یا نورهای مخفی موجود در سقف کاذب تامین میگردد.

بهترین برند موتور پرده هوشمند کدام است؟۱۴۰۰/۳/۱۸ ۸:۲۸:۵۵

کارخانه ها و برندهای متفاوتی در تولید پرده های برقی فعال هستند. اما برند‌ های بارزانته ایتالیا، AOK  آلمان و سامفی فرانسه بهترین و کاملترین سیستم موتور پرده هوشمند را ارائه میدهند که امکانات خوب و قیمت مناسبی را دارا هستند.

میتوانید از طریق لینک زیر پیش سفارش خدمات ما را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

جهت سفارش هر یک از محصولات و خدمات  و اطلاع از قیمت ها و یا پرسش های خود با ما تماس بگیرید.

Go to Top