آنچه در این پست میخوانید

در سال های اخیر و به ویژه بعد از سال ۲۰۰۰ و اکتشاف خواص مواد نیمه رسانا، تکنولوژی با پیشرفت های بسیار زیادی روبرو بوده است. تکنولوژی های دنیای مدرن در تمامی بخش های زندگی مردم نفوذ کرده و باعث تغییر سبک زندگی در تمامی موارد شده است. سبک زندگی، آموزش، ورزش، تفریحات مختلف، ارتباطات و … همگی در دنیای مدرن شکل تازه ای پیدا کرده اند. در دنیای جدید ابزار ها نیز روزبه روز تغییر کرده و قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار میدهند. در این مقاله شرکت خانه های هوشمند، به بررسی یکی از محصولات جذاب و پرکاربرد این شرکت یعنی انواع بورد و تخته هوشمند و استفاده های آن در دنیای مدرن میپردازیم.

بورد و تخته هوشمند چیست؟

انواع بوردها و تخته های هوشمند یک نمایشگر رنگی با قابلیت های جذاب فراوان هستند. شاید مهمترین قابلیت این بوردهای هوشمند، نمایشگر لمسی آن ها میباشد. این موضوع باعث میشود تا تخته های هوشمند کاربردهای فراوانی در تمامی بخش های زندگی داشته باشند. این بوردها مانند یک صفحه نمایشگر بسیار بزرگ هستند و از کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده ای برخوردار میباشند. همچنین تاچ بودن صفحه این نمایشگر باعث به وجود آمدن کاربردهای فراوانی برای این بوردها شده است.

 

کاربردهای بورد و تخته هوشمند

 

پردازنده اصلی این بوردهای هوشمند قابلیت نصب سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز و اندروید را دارا میباشد. یک نمایشگر تاچ غول پیکر با انواع نرم افزارهای اندروید یا ویندوز.

این بوردهای هوشمند و لمسی قابلیت های فراوانی را دارا میباشند. پشتیبانی از انواع نرم افزارهای اندرویدی ا ویندوز وابسته به سیستم عامل آن ها این امکان را به مصرف گنندگان میدهد که بتوانند با توجه به نیازهای خود از آن استفاده نمایند.

ویژگی های بردهای هوشمند چیست؟

مهمترین ویژگی بوردها و تخته های هوشمند، صفحه نمایش لمسی آن هاست که به وسیله آن میتوانید انواع فرمان ها را به این تخته های هوشمند بدهید. بورد هوشمند از انواع درگاه ها پشتیبانی کرده و به راحتی میتوانید اطلاعات را را با این سیستم به اشتراک بگذارید. انواع درگاه های USB، HDMI، LAN، USB TOUCH، VGA و انواع ورودی و خروجی های صوتی از مهمترین ویژگی های این محصول است.

 

قلم هوشمند اسمارت بورد و تخته هوشمند

 

صفحه نمایش هایی با اندازه های ۶۵، ۷۵، ۸۶ و ۹۸ اینچی این بورد هوشمند دارای رزولوشون ۳۸۴۰ در ۲۸۶۰ بوده و میتواند انواع محتوای تصویری را با کیفیت ۴K پخش نماید. همچنین این تخته های هوشمند دارای روشنایی ۴۲۰۰ cd/m2 بوده و از کنتراست ۱۲۰۰:۱ برخوردار هستند. تمام این موارد به معنی این است گه کیفیت پخش تصویر در این نمایشگرهای هوشمند تاچ بسیار بالا بوده و قابلیت های فراوانی برای پخش انواع محتواهای تصویری را دارا میباشند.

اسمـــارت بــرد  دارای محافــظ شیشــه ای چهـــار لایــه صنعتــی بســیار مقــاوم نســبت بــه ضربــه مبوده و از تمـــامی پــورت هــای انتقـــال تصویر پشــتیبانی مــی کنــد.

 

خرید بورد و تخته هوشمند

 

ویژگی های فنی اسمارت برد

این صفحه نمایشگر هوشمند لمسی دارای یک پردزانده مرکزی Quad.A53+ ARM A73 میباشد. مادر بورد این محصول از نوع K84-MSD6A8386 بوده و پردازنده گرافیکی ۱.۵ GHZ core نیز در آن تعبیه شده است. حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به شما امکان نصب انواع نرم افزارها را داده و همچنین دارای یک رم ۳ گیگابایتی DDR4 میباشد.

این پنل هوشمند لمسی از اندروید ۸ پشتیبانی کرده و به وسیله نرم افزارهای Eshare میتوان اطلاعات را به صورت بی سیم با آن به اشتراک گذاشت. ویژگی مهمتر این محصول توانایی کار با نرم افزار Imirror برای تلفن های هوشمند اپل میباشد. همچنین تخته هوشمند میتواند به انواع پروژکتور، لپتاپ، رزبری پای، تلفن هوشمند، اسپیکر، تلوزیون و … به صورت بیسیم متصل گردد.

دیگر ویژگی فوق العاده این محصول قابلیت پشتیبانی از از چند دستور تاچ به صورت همزمان یا  multi finger gestures میباشد.

 

امکانات و ویژگی های تخته ها و بوردهای هوشمند

 

 

قابلیت های منحصر بورد و تخته هوشمند

علاوه بر تمامی ویژگی ها و امکانات یک سیستم دارای سیستم عامل اندروید، پنل لمسی هوشمند یا اسمارت بورد دارای ویژگی های خاصی است که میتواند برای هر نوع استفاده ای مفید باشد.

منوی سریع

برای دسترسی سریع به منوهای بورد و تخته هوشمند، کافی است دو انگشت خود را به صورت همزمان بر روی صفحه بزنید. در این حالت منوی اسمارت بورد برای شما به نمایش درآمده و میتوانید گزینه های مختلف را انتخاب نمایید.

 

تخته آموزشی تاچ هوشمند

 

اسکرین شات

در اسمارت بورد ها از هــر بخــش صفحــه و در هــر انــدازه ای، امــکان اســکرین شــات گرفتــن وجــود دارد کــه عکــس هــا در همــان لحظــه در بخــش پوشــه هــا ذخیــره خواهنــد شــد و امــکان ارســال اســکرین شــات و اطاعــات بــه صــورت ایمیــل و بارکــد وجــود دارد.

 

فوکوس موضعی در بورد و تخته هوشمند

 

فوکوس موضعی

فوکوس موضعی بر روی بورد و تخته هوشمند این امکان را به شما میدهد تا تنها بخشی از تصویر که میخواهید روی آن تمرکز کنید را روشن نگه داشته و باقی صحه نمایش را خاموش کنید. این امکان در سناریوهای آموزشی و ارائه های مختلف بسیار کاربردی میباشد.

 

 

نظر سنجی

در بسیاری از جلسات کاری یا آموزشی و یا سرگرمی ما نیازمند به یک نظر سنجی سریع هستیم. طــرز اســتفاده از ایــن ویژگــی کاربــردی بدیــن صــورت اســت کــه ابتدا باید ســوال خود را بنویســید و ســپس مــی توانیــد گزینه هــای رای گیــری را بــه آن اضافــه کنیــد. بــرای اســتفاده از ایــن قابلیــت، همــکاران یــا حاضریــن از طریــق اســکن کد QR ســاخته شــده توســط اســمارت بــرد، می تواننــد رای خــود را ثبــت کننــد. منــوی بعــدی دقیقــًا همــان گزینــه ای اســت کــه در تمامــی گوشــی های اندرویــدی وجــود دارد، بــا ایــن گزینــه مــی توانیــد تمــام برنامه هــای بــاز شــده را بــه صــورت گروهــی ببندیــد

ذخیره در انواع فرمت ها

میتوانید اطلاعات مختلف را در هر فرمتی از جمله تمامی فرمت های ذخیره عکس، ویدئو، متن ها و … ذخیره نمایید و آن ها را به اشتراک بگذارید.

 

ذخیره انواع فرمت ها در بورد و تخته هوشمند

 

پشتیبانی کامل از زبان فارسی

ویژگی دیگر این محصول کاربردی پشتیبانی کامل از زبان فارسی در حین تایپ کردن یا نمایش اطلاعات مختلف میباشد. این موضوع باعث میشود استفاده از بورد هوشمن در کشور ما به راحتی انجام پذیرد.

ضبط ویدئو به صورت خودکار  در بورد و تخته هوشمند

دیگر ویژگی این محصو جذاب استفاده از اسکرین ریکورد میباشد. میتوانید تمامی اطلاعاتی را که بر روی این صفحه نمایش هوشمند لمسی قرار داده اید ضبط کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.

قلم شگفت انگیز بورد و تخته هوشمند

یکی از مهمترین امکانات اسمارت بورد، یک قلم هوشمند بوده که از هر دو طرف قابلیت استفاده را دارا میباشد. با استفاده از این قلم میتوانید انواع اطلاعات را به صورت نوشتاری یا شکل های سریع بر روی صفحه نمایش ارائه دهید. تمامی قابلیت های تاچ را ببا استفاده از آن داشته باشید و همچنین کنترل بیشتری بر روی محتوای تولیدی خود داشته باشید. به محض کشیدن یک خط یا نوشتن یک متن، اسمارت بورد به صورت خودکار پیکسل های اضافه را حذف نموده و باعث زیباتر شدن محتوای نهایی میگردد.

امکان نوشتن بر روی تمامی صفحات ورد، اکسل و پاورپوینت، عکس ها و ویدئو ها و … از دیگر ویژگی این قلم شگفت انگیز است. همچنین تمامی محتواهای تولیدی قابلیت کپی شدن را دارا هستند که باعث سرعت بخشیدن در هنگام ارائه یک مطلب بر روی این اسمارت بورد میگردد.

 

خرید بورد و تخته هوشمند

 

کاربردهای بورد و تخته هوشمند

اسمارت بوردها میتواند در هرجایی که یک جلسه، یک کلاس آموزشی در حال برگزاری است استفاده شود. همچنین میتوان از آن در انواع فروشگاه ها برای تبلیغات و نمایش نمونه های مختلف، برنامه های تلوزیونی، کلاس های آموزش آنلاین، مدارس و دانشگاه ها، آزمایشگاه های مختلف، مراکز تحقیقاتی و … استفاده نمود. با توجه به پشتیبانی این محصول از اندروید از این اسمارت بورد میتوان استفاده های تفریحی نیز داشت و نرم افزارهای مختلف را بر روی آن اجرا نمود.

به صورت کلی، بوردها و تخته های هوشمند میتوانند سبک جدید در نگام ارائه مطالب مختلف در هر جایی به وجود بیاورند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه این محصول خاص و زیبا کاف یاست با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مطلب: