با افزایش روز افزون تقاضا برای داشتن یک ساختمان هوشمند، برندهای مطرح جهانی جای خود را در بازار هوشمندسازی ساختمان در ایران پیدا نموده اند. یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین برندها در زمینه هوشمندسازی ساختمان در ایران، برند اشنایدر است. خانه هوشمند اشنایدر در طول سال های متوالی جایگاه خود را در صنعت ساختمان سازی ایران پیدا کرده و به یکی از محبوب ترین برندها بدل شده است. در این مقاله شرکت خانه های هوشمند، به بررسی این شرکت پرداخته و تجهیزات مختلف آن را از لحاظ کیفیت و قیمت بررسی میکنیم.

درباره شرکت اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک یک شرکت چند ملیتی فرانسوی است که از سال ۱۸۶۳ توسط بنیان گذاران خود یعنی ژوزف اشنایدر و آدولف اشنایدر در شهر روی فرانسه تاسیس گردید. تمرکز اصلی این شرکت در سال ها متوالی بر روی طراحی و تولید قطعات و تجهیزات الکتریکی است. مهندسی برق و تولید تجهیزات توزیع و انتقال انرژی مهمترین زمینه ای است که این شکرت در آن فعالیت میکند. این ابر شرکت با بیش از ۱۳۵ هزار کارمند یکی از مهمترین شرکت های فعال در زمینه سیستم های الکتریکی میباشد. همچنین بخش اعظمی از سهام این شرکت در بورس و یورنکس معامله میگردد.

هوشمند سازی ساختمان و تولید قطعات مرتبط با اتوماسیون خانه ها یکی مهمترین منابع درآمدی این شرکت میباشد. تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر سراسر جهان مورد استفاده سازندگان و فعالین حوزه ساختمان بوده و توانسته جایگاه مهمی را در این عرصه پیدا نماید. خانه هوشمند اشنایدر یک سیستم امن، ایمن و پایدار بوده که در طول سالیان متوالی پاسخ گوی انواع نیازهای کاربران بوده است.

از مهمترین محصولات این شرکت میتوان به حسگرها، کنترلگرهای موتور، کنترل‌کننده منطقی برنامه‌پذیر، منبع تغذیه بدون وقفه و انواع مدار شکن ها اشاره کرد.

BMS و هوشمندسازی ساختمان

سیستم مدیریت ساختمان یا BMS یکی از روش های هوشمند سازی ساختمان است. در این سیستم اجزای مختلف به وسیله سیم هایی شبیه به کابل های شبکه و از طریق پروتکل های ارتباطی استاندراد و کم مصرف به یک تابلو مخصوص متصل میگردند. در این تابلو رله هایی برای قطع و وصل جریان برق وجود دارد. پردازش اطلاعات در این سیستم توسط یک پردازنده انجام میگیرد و کاربر از طریق تاچ پنل های مخصوص خانه هوشمند و یا نرم افزارهای تلفن همراه قابلیت کنترل اجزای مختلف ساختمان هوشمند خود را دارا خواهد بود.

به دلیل الزام وجود سیم کشی مخصوص در این سیستم، هوشمند سازی فقط در مرحله ساخت ساختمان قابلیت اجرا دارد. از همین رو سازندگانی که قصد هوشمند کردن ساختمان خود با تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر را دارند بایستی از مراجل ابتدایی طراحی تاسیسات الکتریکی با یک شرکت مشاوره هوشمندسازی سازی ساختمان در ارتباط باشند.

تجیهزات خانه هوشمند اشنایدر

خانه هوشمند اشنایدر

با پیشروی فناوری اینترنت اشیا، تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر نیز خود را با این علم جدید هماهنگ نموده است. با تسخیر اینترنت اشیا، اتوماسیون زندگی را ساده‌تر و خانه‌ها را هوشمندتر کرده است. داشتن خانه هوشمند یک سبک زندگی بسیار مدرن و امن است. خانه هوشمند یک فناوری است که برای خودکارسازی عملکردها و بالا بردن کنترل بر ساختمان برای شما طراحی شده است. مکانیزم کنترل خانه به شما امکان می دهد تا امنیت خانه را کنترل کنید. این سیستم بر روی برنامه های تلفن همراه کار می کند که می تواند با سیستم های امنیتی نصب شده هماهنگ شود.

شما می توانی برای رویدادهای مختلف در ساختمان برنامه زمان بندی تنظیم کنید و ساختمان بقیه امور را به صورت خودکار و بر اساس ترجیحات شخصی شما انجام خواهد داد. بنابراین راحتی و آسایش بیشتر، کنترل بالاتر، صرفه جویی در هزینه ها و به طور کلی خانه هوشمندتر فراهم می شود. اتوماسیون خانگی همچنین می‌تواند شما را در مورد اتافاقاتی که ممکن است بخواهید فوراً در زمانی که در ساختمان نیستید، مانند نشت آب و دسترسی غیرمنتظره به خانه‌تان و غیره به شما هشدار دهد.

کلیدهای ترموستاتیک اشنایدر

 

تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر

تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر شامل انواع رله های کنترلی، پردازنده مرکزی، تاچ پنل، دیمرها و رله های پشت کلید، انواع سنسورهای ساختمان هوشمند و … میشود. اشنایدر برای تمای مسائل در هوشمند سازی ساختمان ها راه حل های متنوع و ویژه ای دارد. رله های هوشمند اشنایدر میتواند انواع سیستم های روشنایی، موتور پرده های برقی و سیستم های امنیتی و ایمنی را کنترل کند. دیمرها و رله های پشت کلید کنترل بیشتری بر روی روشنایی و کیفیت نور ساختمان را در اختیار شما قرار میدهد. تاچ پنل های اشنایدر علاوه بر کیفیت فوق العاده ساخت زیبایی دو چندانی را برای ساختمان شما به ارمغان خواهد آورد. سنسورهای خانه هوشمند این شرکت میتواند تمامی اطلاعات محیطی مانند دما، رطوبت، حرکت، میزان روشنایی و … را برای ذخیره و پردازش اطلاعات پردزاش نماید. نرم افزار خانه هوشمند اشنایدر یک سیستم بسیار پایدار و فوق العاده راحت است.

خانه هوشمند اشنایدر

تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر شامل انواع تجهیزات تابلویی و تجهیزات دیواری و انواع سنسور ها میگردد.

تجهیزات تابلویی خانه هوشمند اشنایدر

اشنایدر تمامی قطعات مورد نیاز برای ساخت یک تابلوی هوشمند را دارا میباشد.

انواع منبع تغذیه های ۱۶۰، ۳۲۰ و ۶۴۰ میلی آمپر که در دو نوع عادی و logic موجود میابشد.

انواع رله های مخصوص روشنایی و سیستم های تهویه مختلف مانند گرمایش از کف، فن کویل و چیلر. (رله های اشنایدر در ۲، ۴، ۸، ۱۶ و ۲۴ کانال موجود میابشد.)

در برند اشنایدر برای کنترل پرده ها از رله های مخصوص کنترل پرده استفاده میگردد. انواع دیمر ها های تک، دو و چهار کانال ۳۰۰ واتی و همچنین ماژول مبدل اندازه گیری انرژی، دیمر های ۴ کانال مخصوص LED و … از دیگر تجهیزات تابلویی مخصوص خانه هوشمند اشنایدر است.

ورودی های باینری تابلویی و تو کار اشنایدر نیز میتواند در طراحی یک ساختمان هوشمند کمک نماید. ش

سنسورهای خانه هوشمند اشنایدر

یکی از نقاط قوت خانه هوشمند اشنایدر انواع سنسورهای Knx آن میباشد. انواع سنسورهای حرکتی توکار و رورکار با ارتفاع های مختلف و در رنگ های متنوع و متریال های استیل و، پلاستیک و سنسورهای حضور ۳۶۰ درجه،سنسور رطوبت، CO2 و حرارت و همچنین ایستگاه آب و هوای برند اشنایدر و .. از انواع سنسورهای این برند است.

کلیدهای ترموستاتیک و پوش باتن برند اشنایدر

کلیدهای ترموستاتیک برند اشنایدر در چندین مدل مختلف و با تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی ساخته میشود.  کلیدهای دو پل، چهار و هشت پل ترموستاتیک و انواع کلید پوش باتن آنتراسیت و کرم و آلومینیوم و … این کلیدها در دو سری M و D تولید میگردند.

 

مزایای خانه هوشمند اشنایدر

همانطور که ذکر شد، اشنایدر یک برند خوش نام و قدیمی در صنعت هوشمند سازی ساختمان است. بسیاری از سازندگان در ایران از سال هایدور به این برند اعتماد کرده و نتیجه اعتماد خود را دیده اند. این برند فرانسوی، قطعات خود را در اوج کیفیت، ظرافت و زیبایی طراحی و تولید می نماید. تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر ایمن، پایدار و دارای استانداردهای جهانی هستند.

نحوه هوشمند سازی ساختمان با تجهیزات خانه هوشمند اشنایدر

برای داشتن یک ساختمان هوشمند با برند اشنایدر، باید در مرحله طراحی تاسیسات الکتریکی و یا حداکثر پیش از اجرای این تاسیسات با یک شرکت معتبر در زمینه هوشمندسازی ساختمان که سابقه کار با این تجهیزات را دارد تماس بگیرید. مشاوره BMS ساختمان به شما جهت جا نمایی تجهیزات مختلف این سیستم ها مانند تابلوی مخصوص، جا نمایی تاچ پنل ها، نحوه سیم کشی و همچنین نحوه اتصال سنسورهای مختلف مشاوره خواهد داد. سپس با برقرای اتصال های مخصوص مابین اجزای مختلف و تابلوهای کنترلی، سیم کشی های مرتبط با تاچ پنل و سنسورها کار خود را اداه خواهد داد. برنامه نویسی تجهیزات مرحله بعدی در فرآیند هوشمند سازی ساختمان با BMS است. در نهایت نیز با نصب رویه های این تجهیزات ساختمان هوشمند شما آماده استفاده خواهد شد.

سفارش خانه هوشمند اشنایدر

برای مشاوره و سفارش تجهیزات مختلف هوشمندسازی ساختمان از برند اشنایدر کافی است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما شما در زمینه های مختلفی مانند طراحی و اجرای انواع سیستم های هوشمند ساختمانی مناسب با بودجه و احتیاجات شما در کنارتان خواهند بود. شرکت خانه های هوشمند با تجربه ای بالا در زمینه طراحی و نصب انواع سیستم های هوشمند ساختمانی یکی از خوشنام ترین برندها در صنعت ساختمان هوشمند در ایران است.

محصولات SCHNEIDER اشنایدر در فروشگاه خانه های هوشمند

اشتراک گذاری این مطلب: