آنچه در این پست میخوانید

هوشمند سازی خانه ها در شمال ایران یکی از خدمات خانه های هوشمند است. داشتن یک خانه هوشمند در شمال ایران که جز مناطق ویلا خیز است می تواند باعث افزایش کیفیت زندگی، بالا رفتن ارزش ملک، امنیت حداکثری و کاهش هزینه های جاری بگردد.

تنوع اقلیمی و هوشمند سازی ساختمان ها

ساختمان ها با توحه به موقعیت و آب و  هوایی که در آن هستند نیازهای متفاوتی دارند. یک ساختمان که در یک منطقه کویری است سناریوهای هوشمند سازی متفاوتی با یک خانه هوشمند در شمال که یک منطقه مرطوب است خواهد داشت. ملموس ترین این تفاوت ها شاید در تنوع سیستم های تهویه مطبوع هوشمند نمایان شود. هوشمند سازی سیستم های تهویه مختص ساختمان های مناطق کویری با سیستم های تهویه مرسوم در شمال ایران متفوات خواهد بود.

هوشمند سازی خانه ها در شمال ایران

هوشمند سازی ساختمان ها در گذشته تنها با سیستم های مدیریتی ساختمان امکان پذیر بود. در این سیستم که به اختصار BMS نام گذاری شده است اجزای ساختمان می بایست  به وسلیه کابل های دیتا به یکدیگر متصل می شدند. این موضوع سبب می شود که اجرای خانه هوشمند تنها در مرحله ساخت و با صرف هزینه بالا انجام پذیر باشد. در نسل دوم سیستم های هوشمند سازی ساختمان مبتنی بر اینترنت اشیا، با حذف اتصالات و استفاده از پروتکل های ارتباطی بدون سیم، ساختمان ها فارغ از سال ساخت یا نوع سیستم برقی قابلیت هوشمند شدن را دارا هستند.

خانه های هوشمند با استفاده از متخصصین خود برای هر ساختمان با هر سال ساخت یا نوع کاربری و با توجه به اقلیم و نیازهای کارفرما سناریوهای هوشمند سازی ویژه ای در نظر میگیرد. هوشمند سازی در سیستم های مبتنی بر اینترنت اشیا تنها روشن یا خاموش نمودن روشنایی یا باز و بسته کردن پرده ها با تلفن همراه نیست. ما سبک زندگی هوشمند را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

 

هوشمند سازی ویلا

یکی از ساختمان هایی که نیاز اساسی به هوشمند سازی در آن ها دیده می شود ویلا ها هستند. هوشمند سازی ویلا ها مزیت های فراوانی را برای مصرف کنندگان به دنبال خواهد داشت. ویلاها به خاطر نوع استفاده از آن ها که به صورت مقطعی است نیازهای متفاوتی نسبت به یک خانه عادی را دارا هستند.

نسل دوم سیستم های هوشمند ساختمانی برای خانه هوشمند شمال

سیستم های هوشمند سازی نسل دوم می تواند بدون تغییر یا تخریب ویلای هوشمند شما را برای بهره برداری آماده کند. این سیستم ها می تواند تمام اجزای خانه و ساختمان را به صورت جزئی یا کلی هوشمند نماید. سیستم های نورپردازی هوشمند، آبیاری، سیستم های امنیتی و ایمنی، لوازم خانگی هوشمند، تهویه هوشمند، قفل درب، استخر هوشمند، صوت و تصویر و ده ها خدمات دیگر برای خانه هوشمند شما در شمال یا در هر نقطه دیگری از ایران قابلیت اجرا را دارا می باشد.

در این روش هوشمند سازی خانه ها و ویلاهای قدیمی امکان پذیر گردیده است.

سفارش هوشمند سازی ساختمان در سراسر ایران

سفارش هوشمند سازی ساختمان در خانه های هوشمند، از طریق فرم سفارش، سفارش تلفنی یا قرار حضوری قابل انجام است. شما می توانید با مشاوره رایگان پکیج هوشمند سازی متناسب با نیاز های خود را از ما دریافت نمایید. کارشناسان ما از مرحله مشاوره، طراحی و اجرای سیستم هوشمند تا گارانتی و خدمات پس از فروش در کنار شما خواهند بود.

جهت مشاوره رایگان برای داشتن یک خانه هوشمند با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این مطلب:

اجزای خانه هوشمنداجزای خانه هوشمند
هوشمند سازی خانه های قدیمیهوشمند سازی خانه های قدیمی