آنچه در این پست میخوانید

هوشمند سازی ساختمان ها یک سیستم پیچیده و با استفاده از تکنولوژی و علوم متفاوت است. این ساختار با روش های متفاوتی قابل انجام است. از سیستم های مدیریت ساختمان یا BMS و هوشمند سازی ساختمان با تکنولوژی اینترنت اشیا. تمام این موارد نیازمند دانش های مختلف و ترکیبی بوده و بهتر است توسط یک شرکت معتبر انجام پذیرد. در این مقاله به بررسی سیستم های مختلف هومشند سازی خانه ها می پردازیمس  و خدمات شرکت خانه های هوشمند را ارائه می نماییم.

خانه هوشمند چیست؟

خانه یا ساختمان هوشمند یک سیستم ترکیبی از علوم مختلف است که در آن اجزای مختلف ساختمان به وسیله روش های متفاوتی و از هر نقطه از جهان و در هر زمانی قابل کنترل هستند. در یک ساختمان هوشمند شما علاوه بر روش های سنتی کنترل اجزای ساختمان می توانید به وسیله روش هایی نوین نظیر استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه، دستیارهای صوتی، اتوماسیون، ریموت کنترل ها و … اجزای ساختمان را کنترل نمایید.

خانه هوشمند، یک نیاز اساسی

آیا هوشمند سازی ساختمان ها یک امر بدون کاربرد و صرفا برای تجمل است؟ در گذشته های نه چندان دو رو به علت عدم گسترش استفاده از ابزارهای هوشمند، استفاده از امکانات خانه هوشمند برای همه امکان پذیر نبود. اما امروزه و با گسترش و نفوذ تکنولوژی و ابزارهای دیجیتال نظیر تلفن های همراه هوشمند، تب لت ها و رایانه ها و آشنایی اغلب مردم با این سیستم ها، استفاده از خانه های هوشمند بسیار راحت تر، کاربردی تر و باعث افزایش کیفیت زندگی می گردد. در شرکت خانه های هوشمند ما علاوه بر طراحی، تامین قطعات، ساخت و اجرای سیستم های هوشمند موظف به آموزش استفاده از این تکنولوژی به کاربران خود هستیم.

سیستم های هوشمند سازی مورد استفاده در شرکت خانه های هوشمند بسیار کاربردی و آسان هستند.

تنوع روش های هوشمند سازی ساختمان می تواند باعث سردرگرمی سفارش دهندگان تجهیزات هوشمند ساختمانی گردد. از این رو به بررسی این سیستم های میپردازیم.

هوشمند سازی ساختمان با BMS

BMS یا سیستم مدیریت ساختمان یک تکنولوژی ارتباطی بین اجزای ساختمان به وسیله سیم است. در این روش هوشمند سازی، تمامی اجزای ساختمان به وسیله پروتکل های ارتباطی با سیم نظیر KNX به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت کنترل این تجهیزات به وسیله یک هاب مرکزی و رله های مختلف و توسط پردازشگر محلی سیستم انجام میگیرد. استفاده از سیم کشی، بزرگ بودن تجهیزات کنترلیریال قیمت بالا و محدودیت زمان سفارش از ایرادات اساسی سیستم هوشمند سازی ساختمان با BMS می باشد.

هوشمند سازی ساختمان با اینترنت اشیا

اینترنت اشیا یکی از مهمترین رویداد های تکنولوژی در دنیای امروز است. بشر به وسیله استفاده از این ساختار قابلیت اتصال همه چیز به اینترنت را پیدا نموده است. یکی از کاربردهای اساسی اینترنت اشیا، خانه هوشمند است. در خانه هوشمند شده به وسیله IoT، اجزای ساختمان بدون نیاز به اتصالات با سیم و به وسیله پروتکل های ارتباطی نسل دوم به یکدیگر متصل می گردند. همین موضوع این سیستم را مناسب هوشمند سازی ساختمان های قدیمی نموده است.

چرا شرکت خانه های هوشمند

شرکت خانه های هوشمند که ارائه دهنده انواع سیستم های هوشمند سازی ساختمان با روش های متفاوت است تجربه ای فوق العاده در ارائه و طراحی و نصب این تحهیزات دارد. ما در خانه های هوشمند ارائه دهنده سیستم های متنوع هوشمند سازی ساختمان هستیم و برای هر ساختمان با توجه به کاربری، سیتم برقی و سال ساخت سناریوهای ویژه ای طراحی میکنیم. هوشمند سازی ساختمان در سراسر ایران از جمله استان های تهران، البرز، شیراز،اصفهان، هرمزگان، تبریز، مازندران و یگلان و … از مهمترین افتخارات این هولدینگ کمپانی می باشد.

خدمات شرکت خانه های هوشمند

خانه های هوشمند تمام تجهیزات ساختمان های شما را با توحه به بودجه مورد نظر، انتظارات شما از ساختمان هوشمند، نوع کاربری و نحوه اجزای ساختمان هوشمند خواهد نمود. خدمات خانه های هوشمند شامل هوشمند‌سازی ساختمان ها با روش های BMS و تکنولوژی اینترنت اشیا می باشد. خانه های هوشمند با ارائه پکیج های مختلف هوشمند سازی با قیمت های متنوع پیش رو در صنعت هوشمند سازی ساختمان ها می باشد.

خدمات خانه های هوشمند شامل موارد زیر میگردد:

گارانتی های شرکت خانه های هوشمند

خانه های هوشمند با آگاهی از کیفیت بالای قطعات مورد استفاده و با تکیه بر دانش متخصصین خود تمامی خدمات هوشمند سازی ساختمان های خود را گارانتی می نماید. این گارانتی ها شامل تعویض قطعات مورد استفاده و اصلاح خدمات در صورت بروز مشکلات و همچینین خدمات پس از فروش نامحدود می گردد.

متخصصین شرکت خانه های هوشمند

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، هوشمند سازی ساختمان ها یک کار تخصصی است و نیاز به تلفیق دانش های مختلفی دارد. متاسفانه و در کشور ما این موضوع نادیده گرفته می شود و افراد و شرکت های سودجو بدون داشتن دانش کافی در این زمینه ها اقدام به ارائه این خدمات می نمایند. این موضوع سبب خرابی های گسترده سیستم های مختلف هوشمند سازی می گردد و در برخی مواقع همراه با ضررهای جبران ناپذیری برای ساختمان و افراد خواهد بود.

شرکت خانه های هوشمند با استفاده از تخصص های مختلفی نظیر برق ساختمان، برنامه نویسی و الکترونیک، عمران و معماری و … در تلاش است که خدمات خود را با بالاترین میزان کیفیت و رضایت مندی مشتریان ارائه دهد. سیستم های هوشمند ساختمانی باید جایگزین روش های سنتی کنترل اجزای ساختمان گردند، بنابراین انتظار می رود طول عمر بالا و کاربردی راحت و آسان داشته باشند.

نحوه سفارش خدمات شرکت خانه های هوشمند

شما برای استفاده از خدمات گسترده شرکت خانه های هوشمند کافی است با ما تماس بگیرید. متخصصین خانه های هوشمند، از مشاوره رایگان، طراحی سناریو متناسب با نیاز شما، اجرا و پشتیبانی خدمات هوشمند سازی ساختمان در کنار شما خواهند بود.

 

اشتراک گذاری این مطلب:

اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش سیستم های هوشمند ساختمانیگارانتی و خدمات پس از فروش سیستم های هوشمند ساختمانی