آنچه در این پست میخوانید

یکی دیگر از برندهای مطرح و معروف تجهیزات خانه هوشمند بی سیم، اورویبو میباشد. اورویبو یک برند چینی تولید کننده اجزای سیستم خانه هوشمند یا SHS میباشد. در این مقاله شرکت خانه های هوشمند به بررسی این برند، تجهیزات آن، نقاط ضعف و قوت و قیمت آن میپردازیم.

Orvibo یکی از برندهای سرشناس کشور چین بوده که در زمینه طراحی و ساخت محصولات ساختمان هوشمند فعال میباشد. ویژگی اصلی این محصولات راحتی و سهولت استفاده، نصب آسان و قیمت نهایی پایین میباشد. اوریبو در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از ۱۰۰ شرکت برتر کشور چین انتهاب شده است.

ویژگی اصلی خانه هوشمند اوریبو، عدم نیاز به زیرساخت هایی نظیر کابل کشی و تابلوها و رله های هوشمند است. تمامی محصولات اوریبو به راحتی و برای هر ساختمان با هر کاربری و یا سال ساخت قابل استفاده هستند.

اورویبو، قهرمان شمشیر زنی

بنیان گذار این برند چینی، یک قهرمان مسابقات شمشیر زنی المپیک در سال ۲۰۰۸ به نام ژانگمن است. او با شعار تلفیق دانش هایی نظیر اینترنت اشیا، رایانش ابری و هوش مصنوعی برای داشتن یک زندگی بهتر این برند خانه هوشمند را تاسیس نمود.

اورویبو در تلاش است یک خانه هوشمند، آسوده، امن و پایدار بسازد.

خانه هوشمند برند اورویبو

تجهیزات خانه هوشمند اوریبو از دو پروتکل ارتباطی اصلی وای فای و زیگ بی استفاده میکنند. اورویبو سناریوهای  گسترده ای برای تمام ساختمان ها در نظر گرفته است و میتوان گفت تمامی بخش های یک ساختمان هوشمند را پوشش میدهد. تجهیزات خانه هوشمند اورویبو در عین زیبایی ظاهری و طراحی صنعتی خوب پایدار و عملکردی هستند. این موضوع را میتوان از انواع گارانتی های تعویض و تعمیر محصولات این کارخانه متوجه شد. اوریبو مدعی است که تمامی محصولات خود را کیفیت سنی کرده و انواع استانداردهای محصولات الکتریکی مانند RoHS و TELEC و ایزوهای مختلف را دریافت نموده است.

 

تجهیزات هوشمند اورویبو

 

سناریوهای هوشمند سازی با اورویبو

هوشمند سازی با اوریبو به خاطر استفاده از پروتکل های ارتباطی بی سیم بسیار راحت است. مانند دیگر برندهای خانه هوشمند بی سیم، شما میتوانید ساختمان خود را بدون نیاز به هیچ گونه سیم کشی و یا زیرساخت های متفاوت الکتریکی هوشمند نمایید.

اورویبو انواع کلید روشنایی هوشمند، موتور پرده ها، سنسورها، قفل های هوشمند، کنترل کننده های امواج، دوربین های هوشمند و تاچ پنل ها را تولید کرده است. تنوع محصولات مهمترین مزیت اورویبو میباشد.

 

تجهیزات خانه هوشمند اورویبو

همانطور که ذکر شد، اورویبو تقریبا برای تمامی اجزای ساختمان هوشمند محصولی ارائه نموده است. در زیر به بررسی برخی از این محصولات میپردازیم.

کلیدهای روشنایی هوشمند

کلیدهای روشنایی هوشمند اوریبو میتوانند کنترل نور ساختمان ها را به صورت هوشمند دربیاورند. استفاده از قوطی های استاندارد روشنایی باعث گردیده تا بتوانیم از این تجهیزات در تمامی ساختمان ها استفاده کنیم. کلید روشنایی هوشمند اورویبو، در سه مدل تک، دو و سه پل موجود هستند. بنده فلزی، طراحی زیبا، مقوامت در برابر رطوبت و شوک های حرارتی و الکتریکی از مهمترین مزایای کلیدهای روشنایی هوشمند اورویبو هستند.این کلیدها در سه رنگ طلایی، سفید و نقره ای موجود هستند.

قفل هوشمند اوریبو

اورویبو قفل هوشمند خود را با نام اختصاری T1 ارائه کرده است. مانند بیشتر قفل های هوشمند، این قفل به وسیله اثر انگشت، رمز، اپلیکیشن و کلیدها باز و بسته میشود. طراحی فوق العاده زیبای این محصول باعث میشود که زیبایی خاصی را به طراحی داخلی ساختمان هوشمند شما اضافه نماید.

استفاده از ساختارهای الکتریکی کم مصرف نیز باتری های داخلی این قفل را تا ۵۰۰ روز بی نیاز از تعویض میکند. همچنین از طریق نرم افزار خانه هوشمند اورویبو میتوانید تمامی اطلاعات ورود و خروج از ساختمان را در هر لحظه و هر کجای جهان دریافت کنید.

 

تجهیزات هوشمند اورویبو

 

تاچ پنل اوریبو

تاج پنل اورویبو یکی دیگر از محصولات جذاب این برند است. این صفحه لمسی که توانایی کنترل تمام اجزای ساختمان هوشمند را دارد با طراحی فوق العاده زیبا میتواند جلوه خاصی به ساختمان ها ببخشد. تاچ پنل اورویبو یا Mixedpad ها در اندازه ها و شکل های گوناگون طراحی و ساخته شده که با توجه به نیاز و طراحی داخلی ساختمان ها از میان آن ها انتخاب میگردد.

 

تجهیزات هوشمند اورویبو

نظارت و کنترل نور و روشنایی، سیستم تهویه، لامپ ها و سیستم های امنیتی و به صورت خلاصه تمام اجزای ساختمان هوشمند به این وسیله قابل انجام میباشد.

دوربین های هوشمند

دوربین هوشمند اورویبو یک محصول خاص و زیباست. این محصول بر خلاف سایر دوربین های حفاظتی بدون نیاز به سیم کشی، هارد و دی وی آر بوده و میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های قدیمی تر دوربین مدار بسته باشد. دوربین هوشمند اورویبو، توانایی ضبط صدا و تصویر، پخش و انتقال تصویر،دید در شب فوق العاده و عملکرد همگام با دیگر اجزای ساختمان هوشمند را دارا میباشد.

پریزهای هوشمند اورویبو

پریزهای هوشمند میتوانند وسایل برقی و لوازم خانگی غیر هوشمند را کنترل نمایند. به این وسیله شما میتوانید وسایل برقی ساختمان را از راه دور و از طریق نرم افزارهای خانه هوشمند کنترل کنید. علاوه بر توانایی روشن/خاموش کردن وسیال، نظارت بر مصرف برق، ساعات روشن و خاموش بودن و همچنین سناریو نویسی از دیگر امکانات این پریزهای برق هوشمند میباشد. این تجهیزات در زمینه تاسیسات هوشمند دسته بندی میگردد.

کیت امنیتی هوشمند اوریبو

پکیج امنیتی تجهیزات خانه هوشمند اورویبو شامل بخش های مختلفی میشود. انواع سنسورهای امنیتی و ایمنی مانند سنسورهای حرکتی، سنسورهای در و پنجره، سنسورهای دود و گاز و آتش، نمایشگرهای دما و رطوبت و روشنایی، قفل های هوشمند، هشدار دهنده ها و کلیدهای سناریو در این بخش دسته بندی میگردند.

نقاط ضعف و قوت برند اورویبو

همانطور که ذکر شد از نقاط قوت برند اورویبو میتوان به طراحی زیبا و کاربردی، تنوع محصولات و راحتی استفاده اشاره کرد. قیمت مناسب از دیگر مزایای خانه هوشمند اوریبو است. همچنین مانند دیگر تجهیزات سیستم خانه هوشمند بدون سیم، توانایی هوشمند نمودن تمام ساختمان ها بدون نیاز به زیرساخت اورویبو را به یک برند جذاب بدل کرده است.

از نقاط ضعف اورویبو میتوان به برخی ایرادات نرم افزاری و سخت بودن هماهنگی اتصالات زیگ بی اشاره کرد.

قیمت تجهیزات هوشمند اوریبو

قیمت تجهیزات خانه هوشمند اوریبو نسبتا مناسب است. با توجه به چینی بودن این محصول قیمت های محصولات آن منطقی است و میتواند رقیب برندهایی مانند گیک لینک باشد.

خرید تجهیزات خانه هوشمند اوریبو

برای مشاوره و خرید محصولات خانه هوشمند اورویبو میتوانید با شرکت خانه های هوشمند تماس بگیرید. خانه های هوشمند ارائه دهنده خدمات هوشمند سازی ساختمان در سراسر ایران است.

اشتراک گذاری این مطلب:

تجهیزات خانه هوشمند هوگارتجهیزات خانه هوشمند هوگار
سنسورهای ایمنی خانه هوشمندسنسورهای ایمنی خانه هوشمند